FAQ

Znajdziesz tu odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Dlaczego 300-400 zdjęć, a nie 2000?

To proste, nie jestem w stanie zrobić 2000 zdjęć bez powtórek. Oferuję mniejszą ilość w trosce o jak najwyższą jakość.

Ile zdjęć jest „obrobionych”?

Wszystkie, nie oddaję zdjęć bez obróbki.

Chcemy więcej zdjęć, co wtedy?

Na wstępie oferuję nie więcej niż 400 zdjęć, nie bez znaczenia jest w tym przypadku ilość gości. Jeżeli chcecie więcej zdjęć, ważne, żebyśmy o tym porozmawiali. Jeżeli po ślubie wychodzi więcej zdjęć niż wcześniej ustalona ilość, oferuję je Wam.

Kto wybiera zdjęcia?

Selekcję całego materiału ze ślubu przeprowadzam ja. Zdjęcia do książki jest to w większości Wasz wybór, natomiast dodaję „coś” od siebie, aby historia była spójna. Odbitki do wydruku są w 100% Waszym wyborem.

Kiedy zaczynają się przygotowania?

Podczas przygotowań jestem z Wami na około 3 godziny przed ceremonią zaślubin. Np. ślub jest o 14:00, więc przygotowania zaczynamy około godziny 11:00.

Do której jesteś na weselu?

To zależy od wybranego pakietu. W przypadku pakietów Optimum oraz Premium jestem do oczepin, jednak nie dłużej niż do 1:00.

Co z dojazdem?

Dojazd na ślub do 100km jest w cenie. W przypadku pleneru jest to 30km.

Kiedy będą zdjęcia?

Zazwyczaj jest to około miesiąc, w zależności od „momentu” sezonu. Najpierw udostępniam galerię on-line, następnie zajmuję się formami fizycznymi takimi jak pen-drive, odbitki, albumy.

Co ze zdjęciami z rodziną?

Nie umieszczam ich na stronie, jednak wchodzą w skład każdego ślubu. Zazwyczaj robię takie zdjęcia po pierwszym secie. Odbywają się one na zewnątrz lub w sali, jeżeli warunki są niekorzystne.

Czy kręcisz też filmy?

Nie, a już na pewno nie kręcę równolegle z robieniem zdjęć.

CHCESZ ZACHOWAĆ WSPOMNIENIA ZE SWOJEGO ŚLUBU?